Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи задоволені Ви регулярністю оновлення наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua)?

Звіт про надходження до Львівської митниці ДФС запитів на отримання публічної інформації у січні-травні 2018 року

08.06.2018

З метою забезпечення реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, прозорості та відкритості своєї діяльності, Львівською митницею ДФС забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон), які надійшли на митницю засобами поштового зв’язку, електронною поштою, наручно та телефоном.

Так, упродовж січня-травня 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 75 запитів на публічну інформацію, з них 14 запитів – поштою (в т.ч. 2 запити отриманні митницею за належністю від інших органів влади, в порядку статті 22 Закону), 53 – електронною поштою (в т.ч. 5 запитів отриманні митницею за належністю від інших органів влади, в порядку статті 22 Закону), 8 – наручно.

За категоріями запитувачів, відповідно до Закону, надійшло запитів:

- від фізичних осіб – 29 (або 38,7%), в т.ч. 3 запити надіслано як розпоряднику інформації відповідно до статті 22 Закону від інших суб'єктів владних повноважень;

- від юридичних осіб – 8 (або 10,7%);

- від представників засобів масової інформації – 23 (або 30,6%), в т.ч. 2 запити надіслано як розпоряднику інформації відповідно до статті 22 Закону від інших суб'єктів владних повноважень;

- від об’єднань громадян – 15 (або 20%), в т.ч. 2 запити надіслано як розпоряднику інформації відповідно до статті 22 Закону від інших суб'єктів владних повноважень.

У травні поточного року до Львівської митниці ДФС надійшло 11 запитів на публічну інформацію, з них 8 запитів надійшло електронною поштою (в т.ч. 3 запити отриманні митницею за належністю від інших органів влади, в порядку статті 22 Закону), 2 – поштою, отриманні митницею за належністю від інших органів влади, в порядку статті 22 Закону та 1 – наручно. За категоріями запитувачів: 6 запитів – від фізичних осіб (в т.ч. 1 запит отриманий митницею за належністю від інших органів влади, в порядку статті 22 Закону), 2 – від представників засобів масової інформації, отриманні митницею за належністю від інших органів влади, в порядку статті 22 Закону та 3 – від об’єднань громадян (в т.ч. 2 запити отриманні митницею за належністю від інших органів влади, в порядку статті 22 Закону).

Переважно запитувачів цікавила інформація щодо здійснення митних формальностей відносно товарів, сплати митних платежів, звіряння залишків сум коштів передоплати на відповідному рахунку митного органу, статистичних показників діяльності митниці та окремих структурних підрозділів, надання відповідних копій документів, а також з кадрових питань, зокрема щодо особистих даних окремих працівників особового складу митниці.

Відповіді на 74 запити на інформацію надано митницею своєчасно, з дотриманням вимог статті 20 Закону. Станом на 01.06.2018 один запит знаходиться на розгляді.

Слід зауважити, що окремі запитувачі звертались до Львівської митниці ДФС з запитами, на їх думку, на отримання публічної інформації, хоча за змістом ці звернення є проханням надати консультацію з питань практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи відповідно до Митного кодексу України або зверненням громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

До уваги запитувачів!

Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації», цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».

Деякі запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання консультацій з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками: правовими підставами; визначенням понять; формами; строком розгляду; змістом; вимогами оформлення; оплатністю тощо.

Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо), мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян», а запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».