Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

Права запитувачів, передбачені Законом України «Про звернення громадян»

12.06.2018

Львівська митниця ДФС інформує, що відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об’єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів регулює Закон України від 02 жовтня 1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон). Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності,  для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Відповідно до Закону, громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. 

Громадяни користуються правом отримувати необхідну інформацію на підставі письмових звернень (в тому числі поданих групою осіб), звернень надісланих з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку (електронне звернення), усних звернень викладених на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку

Письмові звернення громадяни можуть подати особисто або через представників, повноваження яких оформленні в установленому порядку, за адресою: м. Львів, вул. Костюшка, 1, або надіслати звернення на вказану адресу засобами поштового зв’язку. Електронні звернення від громадян приймаються у Львівській митниці ДФС на електронну адресу lviv.zvern-grom@customs.sfs.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника.

Відповідно до статті 22 Закону та  Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.03.2015 № 271, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за № 484/26929 (із змінами), керівництвом Львівської митниці ДФС, керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів Львівської митниці ДФС регулярно у встановлені дні та години проводиться особистий прийом. Графіки особистого прийому громадян керівництвом митниці та посадовими особами її структурних підрозділів розміщено, зокрема, на субсайті Головного управління ДФС у Львівській області офіційного веб-порталу ДФС України (http://lv.sfs.gov.ua) у розділі «Приймальня громадян>Графік особистого прийому».

Особистий прийом громадян здійснюється за попереднім записом посадовими особами сектору розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Львівської митниці ДФС. Записатися на особистий прийом керівництвом митниці та керівниками структурних підрозділів митниці громадяни можуть особисто або через представників, повноваження яких оформленні в установленому порядку, за адресою: м. Львів, вул. Костюшка, 1, каб. №№ 317, 318. Також записатися на особистий прийом можна за тел. (032) 258-99-48, (032) 258-99-22, або направивши відповідне звернення на електронну поштову скриньку lviv.zvern-grom@customs.sfs.gov.ua, при цьому вказавши у темі звернення «Особистий прийом», а у самому повідомленні свої анкетні дані, суть звернення та контактний телефон для зворотного зв’язку з метою уточнення працівником митниці необхідних даних.

Запис на черговий прийом до керівництва Львівської митниці ДФС (начальника та заступників начальника митниці) припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів Львівської митниці ДФС – за п’ять робочих днів до дати особистого прийому. Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом. Запис на прийом до начальника Львівської митниці ДФС проводиться у разі, якщо порушене громадянином питання залишилося не вирішеним по суті після прийому заступниками начальника Львівської митниці ДФС або посадовими особами структурних підрозділів митниці.

Прийом Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів I групи здійснюється першочергово. Наявність у громадян особливих потреб або пільг, бажані години прийому, черговість запису можуть враховуватися при підготовці та проведенні прийому.

Слід також відмітити, що відповідно до статті 16 Закону, скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об’єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.