Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Щодо розгляду звернень громадян, що надійшли на сервіс «Пульс» (митний напрямок) стосовно діяльності Львівської митниці ДФС протягом січня-липня 2018 року

09.08.2018

У січні-липні 2018 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 101 звернення щодо діяльності Львівської митниці ДФС. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень зменшилась на 14 звернень або на 12 % (у січні-липня 2017 року – 115 звернень).

У липні 2018 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 22 звернення щодо діяльності Львівської митниці ДФС, що у 1,4 рази менше, ніж у аналогічному періоді 2017 року (у липні 2017 року – 31 звернення).

Переважна кількість проблемних питань, які піднімались заявниками при зверненнях на сервіс «Пульс» щодо роботи Львівської митниці ДФС упродовж січня-липня 2018 року, як і в аналогічному періоді 2017 року, стосувались черг у пунктах пропуску та затримки митного оформлення.

Так, у січні-липні 2018 року, на сервіс «Пульс» надійшло 40 звернень щодо черг у пунктах пропуску, що складає 39,6 % від загальної кількості звернень (у січні-липні 2017 року – 91 звернення, або 79,1 % від загальної кількості). В порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість звернень щодо черг у пунктах пропуску зменшилась майже у 2,3 рази. Зокрема, у липні поточного року надійшло 7 звернень щодо черг у пунктах пропуску, що складає 31,8 % від загальної кількості звернень (у липні 2017 року – 26 звернень, або 83,9 % від загальної кількості).

В ході перевірки звернень за напрямком черг у пунктах пропуску з’ясовано, що у більшості випадків інформація частково підтверджувалась (щодо наявності черги), проте порушень в діях посадових осіб митниці встановлено не було, оскільки митний контроль та митне оформлення транспортних засобів здійснювались у межах пропускної спроможності пунктів пропуску та з урахуванням оптимальної кількості транспортних засобів, що приймаються прикордонними службами суміжних країн.

У січні-липні 2018 року, на сервіс «Пульс» надійшло 42 звернення щодо затримки митного оформлення, що складає 41,6 % від загальної кількості звернень (у січні-липні 2017 року звернення з даної тематики відсутні, оскільки Порядком опрацювання інформації, яка надходить на антикорупційний сервіс «Пульс», затвердженим наказом ДФС України від 08.11.2016 № 916 (діяв до 12.07.2017), не було передбачено тематики: «щодо затримки митного оформлення»). Зокрема, у липні поточного року надійшло 14 звернень щодо затримки митного оформлення, що складає 63,6 % від загальної кількості звернень.

В ході перевірки звернень щодо затримок у митному оформленні, з’ясовано що основними причинами затримок у січні-липні 2018 року були затримки товарів і транспортних засобів громадян та суб’єктів ЗЕД в пунктах пропуску, спричинені необхідністю вжиття додаткових заходів контролю.

Інші звернення, які у січні-липні 2018 року надійшли на сервіс «Пульс» щодо діяльності Львівської митниці ДФС, стосувались контрабанди – 1 звернення, розгляд здійснювався ГУВБ ДФС (у січні-липні 2017 року надійшло 10 звернень з даної тематики), порушень митних правил – 3 звернення (у січні-липні 2017 року такі звернення не надходили) та роботи органів ДФС – 3 звернення (у січні-липні 2017 року такі звернення не надходили).

Слід відмітити, що у січні-липні 2018 року на сервіс «Пульс» надійшло 12 звернень з приводу корупційних дій працівників Львівської митниці ДФС (у січні-липні 2017 року на сервіс «Пульс» надійшло 14 звернень з приводу корупційних дій працівників Львівської митниці ДФС).