Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Щодо розгляду звернень громадян, що надійшли на сервіс «Пульс» (митний напрямок) стосовно діяльності Львівської митниці ДФС протягом січня-серпня 2018 року

14.09.2018

Впродовж січня-серпня 2018 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 130 звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилась на 2 звернення або на 1,6 % (у січні-серпні 2017 року – 128 звернень).

У серпні 2018 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 29 звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС, що у 2,2 рази більше, ніж у аналогічному періоді 2017 року (у серпні 2017 року – 13 звернень).

Переважна кількість проблемних питань, які піднімались заявниками при зверненнях на сервіс «Пульс» щодо роботи Львівської митниці ДФС упродовж січня-серпня 2018 року, як і в аналогічному періоді 2017 року, стосувались черг у пунктах пропуску та затримки митного оформлення.

Так, за 8 місяців поточного року, на сервіс «Пульс» надійшло 58 звернень щодо черг у пунктах пропуску, що складає 44,6 % від загальної кількості звернень (у січні-серпні 2017 року – 103 звернення, або 80,5 % від загальної кількості). В порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість звернень щодо черг у пунктах пропуску зменшилась майже у 2 рази.

Зокрема, у серпні поточного року надійшло 18 звернень щодо черг у пунктах пропуску, що складає 62 % від загальної кількості звернень (у серпні 2017 року – 12 звернень, або 92,3% від загальної кількості).

В ході перевірки звернень за напрямком черг у пунктах пропуску з’ясовано, що у більшості випадків інформація частково підтверджувалась (щодо наявності черги), проте порушень в діях посадових осіб митниці встановлено не було, оскільки митний контроль та митне оформлення транспортних засобів здійснювались у межах пропускної спроможності пунктів пропуску та з урахуванням оптимальної кількості транспортних засобів, що приймаються прикордонними службами суміжних країн.

У січні-серпні 2018 року, на сервіс «Пульс» надійшло 48 звернень щодо затримки митного оформлення, що складає 36,9 % від загальної кількості звернень. Зокрема, у серпні поточного року надійшло 6 звернень щодо затримки митного оформлення, що складає 20,7 % від загальної кількості звернень.

В ході перевірки звернень щодо затримок у митному оформленні, з’ясовано що основними причинами затримок у січні-серпні 2018 року були затримки товарів і транспортних засобів громадян та суб’єктів ЗЕД в пунктах пропуску, спричинені необхідністю вжиття додаткових заходів контролю.

Інші звернення, які у січні-серпні 2018 року надійшли на сервіс «Пульс» щодо діяльності Львівської митниці ДФС, стосувались контрабанди – 1 звернення, розгляд здійснювався ГУВБ ДФС (у січні-серпні 2017 року надійшло 10 звернень з даної тематики), порушень митних правил – 5 звернень (у січні-серпні 2017 року такі звернення не надходили) та роботи органів ДФС – 5 звернень (у січні-серпні 2017 року такі звернення не надходили).

Слід відмітити, що у січні-серпні 2018 року на сервіс «Пульс» надійшло 13 звернень з приводу корупційних дій працівників Львівської митниці ДФС (у січні-серпні 2017 року на сервіс «Пульс» надійшло 14 звернень з даної тематики).