Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

Щодо розгляду звернень громадян, що надійшли на сервіс «Пульс» (митний напрямок) стосовно діяльності Львівської митниці ДФС протягом січня-вересні 2018 року

12.10.2018

Впродовж січня-вересня 2018 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 149 звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилась на 3 звернення або на 2 % (у січні-вересні 2017 року – 146 звернень).

У вересні 2018 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 19 звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС, що на 2 звернення більше, ніж у аналогічному періоді 2017 року (у вересні 2017 року – 17 звернень).

Переважна кількість проблемних питань, які піднімались заявниками при зверненнях на сервіс «Пульс» щодо роботи Львівської митниці ДФС упродовж січня-вересня 2018 року, як і в аналогічному періоді 2017 року, стосувались черг у пунктах пропуску та затримки митного оформлення.

Так, за 9 місяців поточного року, на сервіс «Пульс» надійшло 68 звернень щодо черг у пунктах пропуску, що складає 45,6 % від загальної кількості звернень (у січні-вересні 2017 року – 110 звернень, або 75,3 % від загальної кількості). В порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість звернень щодо черг у пунктах пропуску зменшилась в 1,6 рази. Зокрема, у вересні поточного року надійшло 10 звернень щодо черг у пунктах пропуску, що складає 52,6 % від загальної кількості звернень (у вересні 2017 року – 7 звернень, або 41,7% від загальної кількості).

В ході перевірки звернень за напрямком черг у пунктах пропуску з’ясовано, що у більшості випадків інформація частково підтверджувалась (щодо наявності черги), проте порушень в діях посадових осіб митниці встановлено не було, оскільки митний контроль та митне оформлення транспортних засобів здійснювались у межах пропускної спроможності пунктів пропуску та з урахуванням оптимальної кількості транспортних засобів, що приймаються прикордонними службами суміжних країн.

У січні-вересні 2018 року, на сервіс «Пульс» надійшло 56 звернень щодо затримки митного оформлення, що складає 37,6 % від загальної кількості звернень. Зокрема, у вересні поточного року надійшло 8 звернень щодо затримки митного оформлення, що складає 42,1 % від загальної кількості звернень (у вересні 2017 року – 7 звернень, або 41,7% від загальної кількості).

В ході перевірки звернень щодо затримок у митному оформленні, з’ясовано що основними причинами затримок у січні-вересні 2018 року були затримки товарів і транспортних засобів громадян та суб’єктів ЗЕД в пунктах пропуску, спричинені необхідністю вжиття додаткових заходів контролю.

Інші звернення, які у січні-вересні 2018 року надійшли на сервіс «Пульс» щодо діяльності Львівської митниці ДФС, стосувались контрабанди – 1 звернення, розгляд здійснювався ГУВБ ДФС (у січні-вересні 2017 року надійшло 10 звернень з даної тематики), порушень митних правил – 6 звернень (у січні-вересні 2017 року такі звернення не надходили) та роботи органів ДФС – 5 звернень (у січні-вересні 2017 року надійшло 1 звернення з даної тематики).

Слід відмітити, що у січні-вересні 2018 року на сервіс «Пульс» надійшло 13 звернень з приводу корупційних дій працівників Львівської митниці ДФС (у січні-вересні 2017 року на сервіс «Пульс» надійшло 16 звернень з даної тематики).