Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

Щодо розгляду звернень громадян, що надійшли на сервіс «Пульс» (митний напрямок) стосовно діяльності Львівської митниці ДФС протягом січня-листопада 2018 року

11.12.2018

Впродовж січня-листопада 2018 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 179 звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилась на 18 звернень або на 11,2 % (у січні-листопаді 2017 року – 161 звернення).

У листопаді 2018 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 15 звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС, що у 2,5 рази більше, ніж у аналогічному періоді 2017 року (у листопаді 2017 року – 6 звернень).

Переважна кількість проблемних питань, які піднімались заявниками при зверненнях на сервіс «Пульс» щодо роботи Львівської митниці ДФС упродовж січня-листопада 2018 року, як і в аналогічному періоді 2017 року, стосувались черг у пунктах пропуску та затримки митного оформлення.

Так, за 11 місяців поточного року, на сервіс «Пульс» надійшло 78 звернень щодо черг у пунктах пропуску, що складає 43,6 % від загальної кількості звернень (у січні-листопаді 2017 року – 113 звернень, або 70,2 % від загальної кількості). В порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість звернень щодо черг у пунктах пропуску зменшилась в 1,4 рази. Зокрема, у листопаді поточного року надійшло 6 звернень щодо черг у пунктах пропуску, що складає 40 % від загальної кількості звернень (у листопаді 2017 року – 2 звернення, або 33,3% від загальної кількості).

В ході перевірки звернень за напрямком черг у пунктах пропуску з’ясовано, що у більшості випадків інформація частково підтверджувалась (щодо наявності черги), проте порушень в діях посадових осіб митниці встановлено не було, оскільки митний контроль та митне оформлення транспортних засобів здійснювались у межах пропускної спроможності пунктів пропуску та з урахуванням оптимальної кількості транспортних засобів, що приймаються прикордонними службами суміжних країн.

У січні-листопаді 2018 року, на сервіс «Пульс» надійшло 68 звернень щодо затримки митного оформлення, що складає 38 % від загальної кількості звернень. Зокрема, у листопаді 2018 року надійшло 6 звернень щодо затримки митного оформлення, що складає 40 % від загальної кількості звернень (у листопаді 2017 року – 2 звернення, або 33,3% від загальної кількості).

В ході перевірки звернень щодо затримок у митному оформленні, з’ясовано що основними причинами затримок у січні-листопаді 2018 року були затримки товарів і транспортних засобів громадян та суб’єктів ЗЕД в пунктах пропуску, спричинені необхідністю вжиття додаткових заходів контролю.

Інші звернення, які у січні-листопаді 2018 року надійшли на сервіс «Пульс» щодо діяльності Львівської митниці ДФС, стосувались контрабанди – 2 звернення, розгляд в одному випадку здійснювався Головним управлінням внутрішньої безпеки ДФС, в іншому Департаментом організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС (у січні-листопаді 2017 року надійшло 11 звернень з даної тематики), порушень митних правил – 8 звернень (у січні-листопаді 2017 року такі звернення не надходили) та роботи органів ДФС – 8 звернень (у січні-листопаді 2017 року надійшло 4 звернення з даної тематики).

Слід відмітити, що у січні-листопаді 2018 року на сервіс «Пульс» надійшло 15 звернень з приводу корупційних дій працівників Львівської митниці ДФС (у січні-листопаді 2017 року на сервіс «Пульс» надійшло 18 звернень з даної тематики).