Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Щодо розгляду звернень громадян, що надійшли на сервіс «Пульс» (митний напрямок) стосовно діяльності Львівської митниці ДФС у 2018 році

17.01.2019

У січні-грудні 2018 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 222 звернення щодо діяльності Львівської митниці ДФС. В порівнянні з минулим роком кількість звернень збільшилась на 49 звернень або на 28,3 % (у січні-грудні 2017 року – 173 звернення).

У грудні 2018 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 43 звернення щодо діяльності Львівської митниці ДФС, що у 3,6 рази більше, ніж у аналогічному періоді 2017 року (у грудні 2017 року – 12 звернень).

Переважна кількість проблемних питань, які піднімались заявниками при зверненнях на сервіс «Пульс» щодо роботи Львівської митниці ДФС упродовж 2018 року, як і в 2017, стосувались черг у пунктах пропуску та затримки митного оформлення.

Так, у 2018 році на сервіс «Пульс» надійшло 92 звернення щодо черг у пунктах пропуску, що складає 41,4 % від загальної кількості звернень (у 2017 році – 122 звернення, або 70,5 % від загальної кількості). В порівнянні з минулим роком, кількість звернень щодо черг у пунктах пропуску зменшилась на 24,6 %. Зокрема, у грудні 2018 року надійшло 14 звернень щодо черг у пунктах пропуску, що складає 32,6 % від загальної кількості звернень (у грудні 2017 року – 9 звернень, або 75 % від загальної кількості).

В ході перевірки звернень за напрямком черг у пунктах пропуску з’ясовано, що у більшості випадків інформація частково підтверджувалась (щодо наявності черги), проте порушень в діях посадових осіб митниці встановлено не було, оскільки митний контроль та митне оформлення транспортних засобів здійснювались у межах пропускної спроможності пунктів пропуску та з урахуванням оптимальної кількості транспортних засобів, що приймаються прикордонними службами суміжних країн.

У 2018 році на сервіс «Пульс» надійшло 97 звернень щодо затримки митного оформлення, що складає 43,7 % від загальної кількості звернень (у 2017 році – 16 звернень). Зокрема, у грудні 2018 року надійшло 29 звернень щодо затримки митного оформлення, що складає 67,4 % від загальної кількості звернень (у грудні 2017 року – 2 звернення, або 16,7% від загальної кількості).

В ході перевірки звернень щодо затримок у митному оформленні, з’ясовано що основними причинами затримок у 2018 року були затримки товарів і транспортних засобів громадян та суб’єктів ЗЕД в пунктах пропуску, спричинені необхідністю вжиття додаткових заходів контролю.

Інші звернення, які у 2018 році надійшли на сервіс «Пульс» щодо діяльності Львівської митниці ДФС, стосувались контрабанди – 2 звернення, розгляд в одному випадку здійснювався Головним управлінням внутрішньої безпеки ДФС, в іншому Департаментом організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС (у 2017 році надійшло 11 звернень з даної тематики), порушень митних правил – 8 звернень (у 2017 році – 1 звернення) та роботи органів ДФС – 8 звернень (у 2017 році надійшло 4 звернення з даної тематики).

Слід відмітити, що у 2018 році на сервіс «Пульс» надійшло 15 звернень з приводу корупційних дій працівників Львівської митниці ДФС (у 2017 році на сервіс «Пульс» надійшло 18 звернень з даної тематики).