Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

Щодо розгляду звернень громадян, що надійшли на сервіс «Пульс» (митний напрямок) стосовно діяльності Львівської митниці ДФС у січні-лютому 2019 року

13.03.2019

У січні-лютому 2019 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 79 звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилась у 3,8 рази (у січні-лютому 2018 року надійшло 21 звернення).

У лютому 2019 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 45 звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС, що у 4,5 рази більше, ніж в аналогічному періоді 2018 року (у лютому 2018 року надійшло 10 звернень).

Переважна кількість проблемних питань, які піднімались заявниками при зверненнях на сервіс «Пульс» щодо роботи Львівської митниці ДФС упродовж січня-лютого 2019 року, як в аналогічному періоді минулого року, стосувались черг у пунктах пропуску та затримки митного оформлення.

Так, у січні-лютому 2019 року, на сервіс «Пульс» надійшло 31 звернення щодо черг у пунктах пропуску, що складає 39,2 % від загальної кількості звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС (у січні-лютому 2018 року – 11 звернень, або 52,4 % від загальної кількості). У порівнянні із січнем-лютим 2018 року, кількість звернень щодо черг у пунктах пропуску збільшилась у 2,8 рази.

У лютому 2019 року, на сервіс «Пульс» надійшло 18 звернень щодо черг у пунктах пропуску, що складає 40 % від загальної кількості звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС (у лютому 2018 року – 5 звернень, або 50 % від загальної кількості). У порівнянні із лютим 2018 року, кількість звернень щодо черг у пунктах пропуску збільшилась у 3,6 рази.

В ході перевірки звернень за напрямком черг у пунктах пропуску з’ясовано, що у більшості випадків інформація частково підтверджувалась (щодо наявності черги), проте порушень в діях посадових осіб митниці встановлено не було, оскільки митний контроль та митне оформлення транспортних засобів здійснювались у межах пропускної спроможності пунктів пропуску та з урахуванням оптимальної кількості транспортних засобів, що приймаються прикордонними службами суміжних країн.

Крім цього, аналіз звернень за напрямком черг у пунктах пропуску показує, що якщо у січні-лютому 2018 року періодичне накопичення перед пунктами пропуску транспортних засобів та утворення черг як на напрямку в’їзду в Україну, так і виїзду з України, було спричинено необхідністю частого перетину (раз на 5 або 10 днів) кордону транспортними засобами на іноземній реєстрації, які переміщуються громадянами України в митному режимі транзиту; регулярними переміщеннями через кордон сталою категорією громадян (так званий «малий прикордонний рух»), то у січні-лютому 2019 року спостерігалось значне збільшення кількості легкових транспортних засобів, знятих з обліку у відповідних органах іноземних держав, які переміщувались на митну територію України смугами руху «червоний коридор» пунктів пропуску, з метою подальшого випуску їх у вільний обіг митницею призначення.

Таке збільшення кількості транспортних засобів у січні-лютому 2019 року було зумовлено набранням чинності Законів України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» від 08.11.2018 № 2611-VIII та «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» від 08.11.2018 року №2612-VIII.

У січні-лютому 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 42 звернення щодо затримки митного оформлення, що складає 53,2 % від загальної кількості звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС (у січні-лютому 2018 року – 5 звернень, або 23,8 % від загальної кількості).

В ході перевірки звернень щодо затримок у митному оформленні у січні-лютому 2019 року, з’ясовано що основними причинами затримок у пунктах пропуску були відсутність у ЄАІС ДФС попередніх митних декларацій щодо транспортних засобів, які переміщувались на митну територію України громадянами з метою подальшого випуску їх у вільний обіг, необхідністю здійснення у базах даних митниці модифікації відомостей щодо реєстраційних даних транспортних засобів, які були ввезенні у попередні періоди, а також необхідністю вжиття додаткових заходів контролю щодо товарів, які переміщувались в рамках здійснення зовнішньоекономічної діяльності.

Крім цього, у зв’язку із набранням чинності Законів України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» від 08.11.2018 № 2611-VIII та «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» від 08.11.2018 року №2612-VIII значно збільшилась кількість оформлень транспортних засобів, що використовувалися, які ввозились на митну територію України фізичною особою з метою вільного обігу. Дане зумовлене тим, що відповідно до зазначених законодавчих змін, тимчасово, протягом 90 календарних днів з дня набрання чинності Законом від 08.11.2018 № 2611-VIII, громадяни мали змогу скористатись податковою пільгою у вигляді зниженої ставки акцизного податку з коефіцієнтом 0,5 (тобто, зменшеною вдвічі). При цьому, в багатьох випадках, під час оформлення даних транспортних засобів у відділі митного оформлення «Скнилів» митного поста «Західний» Львівської митниці ДФС виникали затримки, які зумовлені, зокрема, необхідністю підтвердження задекларованої митної вартості автомобілів.

Інші звернення, які у січні-лютому 2019 року надійшли на сервіс «Пульс» щодо діяльності Львівської митниці ДФС, стосувались порушень митних правил – 1 звернення.

Слід відмітити, що січні-лютому 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 5 звернень з приводу корупційних дій працівників Львівської митниці ДФС. У січні-лютому 2018 року на сервіс «Пульс» надійшло 2 звернення з приводу корупційних дій працівників Львівської митниці ДФС.