Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Щодо розгляду звернень громадян, що надійшли на сервіс «Пульс» (митний напрямок) стосовно діяльності Львівської митниці ДФС у січні-липні 2019 року

08.08.2019

Протягом січня-липня 2019 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 173 звернення щодо діяльності Львівської митниці ДФС. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилась у 1,7 рази (у січні-липні 2018 року надійшло 101 звернення).

У липні 2019 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 28 звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС, що у 1,3 рази більше, ніж в аналогічному періоді 2018 року (у липні 2018 року надійшло 22 звернення).

Переважна кількість проблемних питань, які піднімались заявниками при зверненнях на сервіс «Пульс» щодо роботи Львівської митниці ДФС упродовж січня-липня 2019 року, як в аналогічному періоді минулого року, стосувались черг у пунктах пропуску та затримки митного оформлення.

Зокрема, у січні-липні 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 45 звернень щодо черг у пунктах пропуску, що складає 26,0 % від загальної кількості звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС (у січні-липні 2018 року – 40 звернень, або 39,6 % від загальної кількості). У порівнянні із січнем-липнем 2018 року, кількість звернень щодо черг у пунктах пропуску збільшилась у 1,1 рази.

У липні 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 2 звернення щодо черг у пунктах пропуску, що складає 7,1 % від загальної кількості звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС (у липні 2018 року – 7 звернень, або 31,8 % від загальної кількості). У порівнянні із липнем 2018 року, кількість звернень щодо черг у пунктах пропуску зменшилась у 3,5 рази.

В ході перевірки звернень за напрямком черг у пунктах пропуску з’ясовано, що у більшості випадків інформація частково підтверджувалась (щодо наявності черги), проте порушень в діях посадових осіб митниці встановлено не було, оскільки митний контроль та митне оформлення транспортних засобів здійснювались у межах пропускної спроможності пунктів пропуску та з урахуванням оптимальної кількості транспортних засобів, що приймаються прикордонними службами суміжних країн.

Крім цього, аналіз звернень за напрямком черг у пунктах пропуску показує, що значна їх кількість надійшла у січні-лютому 2019 року, у зв’язку із набранням чинності Законів України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» від 08.11.2018 № 2611-VIII та «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» від 08.11.2018 року №2612-VIII, спостерігалось значне збільшення кількості легкових транспортних засобів, знятих з обліку у відповідних органах іноземних держав, які переміщувались на митну територію України смугами руху «червоний коридор» пунктів пропуску, з метою подальшого випуску їх у вільний обіг митницею призначення (22.02.2019 закінчився період дії перехідних положень Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів із застосуванням коефіцієнта 0,5).

У січні-липні 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 110 звернень щодо затримки митного оформлення, що складає 63,6 % від загальної кількості звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС (у січні-липні 2018 року – 42 звернення, або 41,6 % від загальної кількості). У порівнянні із січнем-липнем 2018 року, кількість звернень щодо затримки митного оформлення збільшилась у 2,6 рази.

У липні 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 21 звернення щодо затримки митного оформлення, що складає 75,0% від загальної кількості звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС (у липні 2018 року –14 звернень, або 63,6 % від загальної кількості).

В ході перевірки звернень щодо затримок у митному оформленні, з’ясовано, що основними причинами затримок у січні-липні 2019 року були затримки товарів і транспортних засобів громадян та суб’єктів ЗЕД в пунктах пропуску, які спричинені необхідністю вжиття додаткових заходів контролю, а також затримки, пов’язані з митним оформленням товарів, котрі переміщуються у міжнародних поштових та експрес-відправленнях.

Інші причини затримок, зокрема у січні-лютому 2019 року, були пов’язані із набранням чинності Законів України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» від 08.11.2018 № 2611-VIII та «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» від 08.11.2018 року №2612-VIII і були спричинені відсутністю у ЄАІС ДФС попередніх митних декларацій щодо транспортних засобів, які переміщувались на митну територію України через пункти пропуску громадянами з метою подальшого випуску їх у вільний обіг, необхідністю здійснення у базах даних митниці модифікації відомостей щодо реєстраційних даних транспортних засобів, які були ввезенні у попередні періоди, а також необхідністю підтвердження задекларованої митної вартості легкових автомобілів, знятих з обліку у відповідних органах іноземних держав, митне оформлення котрих здійснювалось, як правило, у відділі митного оформлення «Скнилів» митного поста «Західний» Львівської митниці ДФС.

Інші звернення, які у січні-липні 2019 року надійшли на сервіс «Пульс» щодо діяльності Львівської митниці ДФС, стосувались порушень митних правил – 4 звернення та  щодо контрабанди – 1 звернення. За результатами розгляду даних звернень порушень в діях посадових осіб Львівської митниці ДФС виявлено не було.

Слід відмітити, що у січні-липні 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 13 звернень з приводу корупційних дій працівників Львівської митниці ДФС. (у січні – липні 2018 року – 12 таких звернень). За результатами розгляду  дев’яти   таких звернень порушень в діях посадових осіб Львівської митниці ДФС встановлено не було. У липні поточного року на сервіс «Пульс» надійшло 4 звернення з приводу корупційних дій працівників Львівської митниці ДФС  (у липні 2018 року такі звернення не надходили). Станом на 01.08.2019 вказані звернення знаходились на розгляді у Головному управлінні внутрішньої безпеки ДФС (3 звернення) та у Департаменті з питань запобігання  та виявлення корупції ДФС (1 звернення).

  • !АНОНСИ ПОДІЙ
  • Відеосюжети