Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Щодо розгляду звернень громадян, що надійшли на сервіс «Пульс» (митний напрямок) стосовно діяльності Львівської митниці ДФС у січні-серпні 2019 року

13.09.2019

Протягом січня-серпня 2019 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 203 звернення щодо діяльності Львівської митниці ДФС. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилась у 1,6 рази (у січні-серпні 2018 року надійшло 130 звернень).

У серпні 2019 року на сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України надійшло 30 звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС, що практично відповідає рівню надходження таких звернень в аналогічному періоді 2018 року (у серпні 2018 року надійшло 29 звернень).

Переважна кількість проблемних питань, які піднімались заявниками при зверненнях на сервіс «Пульс» щодо роботи Львівської митниці ДФС упродовж січня-серпня 2019 року, як в аналогічному періоді минулого року, стосувались затримки митного оформлення та черг у пунктах пропуску.

Зокрема, у січні-серпні 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 135 звернень щодо затримки митного оформлення, що складає 66,5 % від загальної кількості звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС (у січні-серпні 2018 року – 48 звернень, або 36,9 % від загальної кількості). У порівнянні із січнем-серпнем 2018 року, кількість звернень щодо затримки митного оформлення збільшилась у 2,8 рази.

У серпні 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 25 звернень щодо затримки митного оформлення, що складає 83,3% від загальної кількості звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС (у серпні 2018 року – 6 звернень, або 20,7 % від загальної кількості).

В ході перевірки звернень щодо затримок у митному оформленні, з’ясовано, що основними причинами затримок у січні-серпні 2019 року були затримки товарів і транспортних засобів громадян та суб’єктів ЗЕД в пунктах пропуску, які спричинені необхідністю вжиття додаткових заходів контролю, а також затримки, пов’язані з переміщенням через митний кордон України транспортних засобів особистого користування в митних режимах тимчасового ввезення та транзиту, митним оформленням у вільний обіг на митній території України таких транспортних засобів, а також митним оформленням товарів, котрі переміщуються у міжнародних поштових та експрес-відправленнях.

Інші причини затримок, зокрема у січні-лютому 2019 року, були пов’язані із набранням чинності Законів України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» від 08.11.2018 № 2611-VIII та «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» від 08.11.2018 року №2612-VIII і були спричинені відсутністю у ЄАІС ДФС попередніх митних декларацій щодо транспортних засобів, які переміщувались на митну територію України через пункти пропуску громадянами з метою подальшого випуску їх у вільний обіг, необхідністю здійснення у базах даних митниці модифікації відомостей щодо реєстраційних даних транспортних засобів, які були ввезенні у попередні періоди, а також необхідністю підтвердження задекларованої митної вартості легкових автомобілів, знятих з обліку у відповідних органах іноземних держав, митне оформлення котрих здійснювалось, як правило, у відділі митного оформлення «Скнилів» митного поста «Західний» Львівської митниці ДФС.

Також, у січні-серпні 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 47 звернень щодо черг у пунктах пропуску, що складає 23,2 % від загальної кількості звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС (у січні-серпні 2018 року – 58 звернень, або 44,6 % від загальної кількості). У порівнянні із січнем-серпнем 2018 року, кількість звернень щодо черг у пунктах пропуску зменшилась у 1,2 рази.

У серпні 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 2 звернення щодо черг у пунктах пропуску, що складає 6,7 % від загальної кількості звернень щодо діяльності Львівської митниці ДФС (у серпні 2018 року –18 звернень, або 62,0 % від загальної кількості). У порівнянні із серпнем 2018 року, кількість звернень щодо черг у пунктах пропуску зменшилась у 9 разів.

В ході перевірки звернень за напрямком черг у пунктах пропуску з’ясовано, що у більшості випадків інформація частково підтверджувалась (щодо наявності черги), проте порушень в діях посадових осіб митниці встановлено не було, оскільки митний контроль та митне оформлення транспортних засобів здійснювались у межах пропускної спроможності пунктів пропуску та з урахуванням оптимальної кількості транспортних засобів, що приймаються прикордонними службами суміжних країн.

Крім цього, аналіз звернень за напрямком черг у пунктах пропуску показує, що значна їх кількість надійшла у січні-лютому 2019 року, у зв’язку із набранням чинності Законів України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» від 08.11.2018 № 2611-VIII та «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» від 08.11.2018 року №2612-VIII, спостерігалось значне збільшення кількості легкових транспортних засобів, знятих з обліку у відповідних органах іноземних держав, які переміщувались на митну територію України смугами руху «червоний коридор» пунктів пропуску, з метою подальшого випуску їх у вільний обіг митницею призначення (22.02.2019 закінчився період дії перехідних положень Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів із застосуванням коефіцієнта 0,5).

Інші звернення, які у січні-серпні 2019 року надійшли на сервіс «Пульс» щодо діяльності Львівської митниці ДФС, стосувались порушень митних правил – 5 звернень, щодо контрабанди – 1 звернення та щодо роботи органів ДФС (Львівської митниці ДФС) – 1 звернення. За результатами розгляду даних звернень порушень в діях посадових осіб Львівської митниці ДФС виявлено не було.

Слід відмітити, що у січні-серпні 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 14 звернень з приводу корупційних дій працівників Львівської митниці ДФС (у січні-серпні 2018 року – 13 звернень). У серпні поточного року на сервіс «Пульс» надійшло 1 звернення з приводу корупційних дій працівників Львівської митниці ДФС (у серпні 2018 року – також 1 таке звернення).

  • !АНОНСИ ПОДІЙ
  • Відеосюжети