Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

В Трускавці представників малого бізнесу ознайомили з електронними сервісами ДФС

26.12.2018

Нещодавно у приміщенні Трускавецької ДПІ Дрогобицького управління ГУ ДФС у Львівській області відбулася зустріч керівника ДПІ Романа Гладія з представниками малого бізнесу.

На початку зустрічі Роман Гладій зазначив, що автоматизація процесів у діяльності фіскальної служби є пріоритетом в роботі ДФС. Одним із основних завдань є подальша електронізація послуг. «Ми хочемо бути сучасною, комфортною службою, запроваджуємо електронні сервіси для платників, автоматизуємо процеси всередині. І, як результат, йдемо до спрощення податкових процедур, полегшення ведення бізнесу в Україні, залучення інвестицій, – наголосив керівник ДПІ. – Для реалізації цих завдань здійснено низку заходів, які вже позитивно оцінені бізнесом. Крім того, ДФС співпрацює з відомствами в частині запровадження інформаційної взаємодії для надання можливості бізнесу та громадянам скористатися електронними сервісами не лише органів ДФС, а й інших відомств».

Очільник ДПІ також звернув увагу присутніх, що за результатами 5-го звіту найбільш впливового рейтингу Open Data Barometer Україна увійшла до топ-20 країн світу за рівнем розвитку відкритих даних. А ДФС є одним із лідерів серед відомств по відкритості даних. Службою забезпечено 100% оприлюднення даних на Порталі відкритих даних, оновлюються 55 наборів даних.

«ДФС прагне бути відкритою для платників та бізнесу, наша ціль створити для них зручні та доступні сервіси, через які вони можуть надіслати документи та отримати необхідну інформацію», – наголосив Роман Гладій.

Найпопулярнішим сервісом є Електронний кабінет платника, відкритою частиною якого користуються більше 9 млн. користувачів з 80 країн світу. Цей сервіс забезпечує онлайн взаємодію платників з контролюючими органами, дає змогу, не відвідуючи центрів обслуговування платників, створювати та надсилати електронні документи, отримувати в режимі реального часу цілодобовий доступ до інформації з реєстрів та електронних систем без створення та направлення окремих запитів, що значно економить час платникам та скорочує до мінімуму контакти з контролюючими органами.

Окрім сервісів, які забезпечують платникам можливість реалізувати свої права та обов’язки, постійно впроваджуються аналітичні сервіси. Це, зокрема, автозаповнення декларації з податку на додану вартість, відображення повної інформації щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків-коригування тощо.

Кількість сервісів, які запроваджені ДФС для платників податків, постійно зростає відповідно до потреб бізнесу.

На завершення зустрічі представники бізнесу висловлювали своє бачення розвитку важливих змін, яких від податківців потребує сьогодення, та напрямів покращення роботи служби.