Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

З початку року у Центрах обслуговування платників Дрогобицького управління отримали адмінпослуги понад 8 тисяч відвідувачів та скористались сервісами понад 15 тисяч платників податків

16.04.2019

Основним завданням Центрів обслуговування платників є своєчасне забезпечення платників якісними послугами, спрощення та оптимізація процедур надання адміністративних послуг, забезпечення повної обізнаності щодо змін у чинному законодавстві.

Центрами обслуговування платників Дрогобицького управління ГУ ДФС у Львівській області надається 17 адміністративних послуг.

У структурі наданих адміністративних послуг найбільшу питому вагу займає послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. У січні – березні поточного року таку послугу отримали 3332 платники.

За відомостями з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків звернулись 1880 запитувачів.

Послуги з питань реєстрації платників єдиного податку, видачі платникам єдиного податку витягів з реєстру платників єдиного податку, а також реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку та реєстрації РРО, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок отримали 1776 платників податків.

В приміщеннях ЦОП розміщено стенди, на яких міститься інформація щодо переліку послуг, що надаються платникам податків та порядок їх надання, зразки відповідних документів, а також актуальна інформація щодо змін в чинному законодавстві.

Наразі триває кампанія декларування громадянами доходів, отриманих у минулому році. Кваліфікованими спеціалістами Дрогобицького управління проводиться роз’яснювальна робота щодо порядку та особливостей заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи, отримані громадянами у 2018 році та у разі потреби, надається практична допомога. Відвідувачам розповідають про переваги подання звітності в електронному вигляді та новації щодо онлайн-послуг від фіскальної служби. Зокрема, для спрощення процедури подання податкової декларації про майновий стан і доходи, отримані громадянами у 2018 році, ДФС України запроваджено новий електронний сервіс в «Електронному кабінеті». Він передбачає часткове автоматичне заповнення декларації про майновий стан і доходи на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявні в Державному реєстрі фізичних осіб та відомості про об’єкти нерухомого чи рухомого майна. Скористатися зазначеним сервісом можуть фізичні особи, які відповідно до законодавства зобов’язані подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи, особи, які мають право подати декларацію з метою отримання податкової знижки та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність.