Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналіз розгляду звернень громадян органами ДФС області за січень - вересень 2018 року

17.10.2018

Своєчасний і кваліфікований розгляд звернень громадян – один з приорітетних напрямків роботи в органах ДФС Львівської області.

Щоб жодне звернення не залишилось поза увагою, з метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДФС у Львівській області проводить аналіз звернень, що надходять від громадян нашої області.

Впродовж січня - вересня 2018 року до органів ДФС Львівщини (без Львівської митниці) від громадян надійшло 444 письмових звернення, з яких 436 – заяви, 8 - скарги.

Щодо тематики питань, порушених громадянами у письмових зверненнях, то серед найбільш актуальних є питання:

 - надання інформації про ухилення від сплати податків – 144 (32%);

- контрольно – перевірочної роботи – 23 (5%);

- питання реєстрації та обліку платників податків – 32 (7%);

- щодо єдиного соціального внеску – 22 (5%);

- оподаткування доходів фізичних осіб – 37 (8%);

- місцеві податки - 93 (21%).

 За результатами розгляду звернень громадян протягом січня – вересня 2018 року органами ДФС у Львівській області надано роз’яснення на 256 звернень, задоволено 81 звернення, відмовлено у задоволенні на 2 звернення, не підлягали розгляду – 6 звернень, скеровано за належністю - 13, повернуто авторові – 46, решта звернень - на розгляді.

Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в органах державної фіскальної служби області на всіх рівнях працюють приймальні громадян.

Впродовж січня - вересня 2018 року посадовими особами органів ДФС області проведено 66 прийомів за участю 68 громадян. Усі звернення на усний прийом – це заяви. За результатами розгляду 8 звернень вирішено позитивно, на 58 звернень роз’яснено.

Із загальної кількості особистих прийомів начальником Головного управління проведено 15 особистих прийомів, заступниками начальника – 14, іншими посадовими особами – 31, начальниками ДПІ – 4, заступниками начальників ДПІ – 3, іншими посадовими особами ДПІ - 2.

Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДФС у Львівській області та громадянами.