Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-липні 2019 року

05.08.2019

Упродовж січня-липня 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 730 письмових звернень громадян, що у 2,1 рази більше, ніж в аналогічному періоді 2018 року (у січні-липні 2018 року – 352 звернення), з них 705 заяв (клопотань) (96,6 %) та 25 скарг (3,4 %), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-липні 2019 року, стосувались митного оформлення транспортних засобів та товарів, внесення змін (модифікацій) до баз даних, порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду Львівською митницею ДФС 724 звернень (у тому числі, скарг) заявникам надані відповіді. З них тринадцять звернень (у тому числі, одна скарга) були переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Два звернення було визнано анонімними та розгляду не підлягали. Станом на 01.08.2019 на розгляді в митниці знаходилось 4 звернення.

Слід відмітити, що у січні-липні 2019 року на адресу митниці надійшло 25 скарг (у січні-липні 2018 року – 15 скарг). За результатами розгляду двадцяти однієї скарги, яка надійшла до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржників повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Ще три скарги були повернуті авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Станом на 01.08.2019 на розгляді в митниці скарги не перебувають.  

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж липня 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 21 письмове звернення громадян (у липні 2018 року – 65 звернень), з них 20 заяв (клопотань) (95,2%) та 1 скарга (4,8%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у липні поточного року, стосувались митного оформлення товарів, внесення змін (модифікацій) до баз даних, порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного контролю та митного оформлення міжнародних поштових відправлень, визначення митної вартості товарів, розгляду справ про порушення митних правил, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

У січні-липні 2019 року керівництвом та керівниками структурних підрозділів Львівської митниці ДФС проведено 42 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 73 особи (у січні-липні 2018 року – 25 особистих прийомів). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 42 заяви (клопотання). Скарги та пропозиції (зауваження), під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у липні поточного року проведено 3 особистих прийоми громадян (у липні 2018 року – 6 особистих прийомів).

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо працевлаштування в митниці, митного оформлення товарів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, роботи окремих структурних підрозділів митниці, кадрових питань тощо.

В усіх випадках звернення були належним чином розглянуті та заявників повідомлено про результати розгляду. Фактів не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Поряд з цим, за результатами аналізу виконання контрольних доручень щодо розгляду звернень громадян у січні-липні 2019 року було встановлено два випадки ненадання в установлений термін відповідей заявникам (до винних у цьому посадових осіб митниці застосовано заходи матеріального впливу).

  • !АНОНСИ ПОДІЙ
  • Відеосюжети