Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-вересні 2019 року

02.10.2019

Упродовж січня-вересня 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 843 письмових звернення громадян, що майже у 2 рази більше, ніж в аналогічному періоді 2018 року (у січні-вересні 2018 року – 423 звернення), з них 815 заяв (клопотання) (96,7 %) та 28 скарг (3,3 %), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-вересні 2019 року, стосувались митного оформлення транспортних засобів та товарів, внесення змін (модифікацій) до баз даних, порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, митного контролю та митного оформлення міжнародних поштових відправлень, працевлаштування в митниці, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду Львівською митницею ДФС 799 звернень (у тому числі, скарг) заявникам надані відповіді. З них тринадцять звернень (у тому числі, одна скарга) були переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Два звернення було визнано анонімними та розгляду не підлягали. Станом на 01.10.2019 на розгляді в митниці знаходилось 42 звернення, у тому числі, одна скарга.

Слід відмітити, що у січні-вересні 2019 року на адресу митниці надійшло 28 скарг (у січні-вересні 2018 року – 23 скарги). За результатами розгляду двадцяти трьох скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржників повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Ще три скарги були повернуті авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Станом на 01.10.2019 на розгляді в митниці перебуває одна скарга.    

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж вересня 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 83 письмових звернення громадян (у вересні 2018 року – 31 звернення), з них 82 заяви (клопотання) (98,8%) та 1 скарга (1,2%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у вересні поточного року, стосувались митного контролю та митного оформлення міжнародних поштових відправлень; митного оформлення товарів; внесення змін (модифікацій) до баз даних; порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів; визначення митної вартості товарів; розгляду справ про порушення митних правил; питань, пов’язаних із спрацюванням автоматизованої системи аналізу та управління ризиками (АСАУР); роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

У січні-вересні 2019 року керівництвом та керівниками структурних підрозділів Львівської митниці ДФС проведено 51 особистий прийом громадян, на якому були присутні 87 осіб (у січні-вересні 2018 року – 33 особисті прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано  51 заяву (клопотання). Скарги та пропозиції (зауваження), під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у вересні поточного року проведено 4 особистих прийоми громадян (у вересні 2018 року – 6 особистих прийомів).

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо працевлаштування в митниці, митного оформлення товарів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, роботи окремих структурних підрозділів митниці, кадрових питань тощо.

В усіх випадках звернення були належним чином розглянуті та заявників повідомлено про результати розгляду. Фактів не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб митниці, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Поряд з цим, за результатами аналізу виконання контрольних доручень щодо розгляду звернень громадян у січні-вересні 2019 року було встановлено два випадки ненадання в установлений термін відповідей заявникам (до винних у цьому посадових осіб митниці застосовано заходи матеріального впливу).

  • !АНОНСИ ПОДІЙ
  • Відеосюжети