Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналіз розгляду звернень громадян ГУ ДФС у Львівській області за січень – серпень 2019 року

02.10.2019

Своєчасний і кваліфікований розгляд звернень громадян та підвищення якості роботи податківців – це питання, яким у ГУ ДФС у Львівській області приділяється постійна увага. При розгляді звернень громадян вживаються  заходи щодо кваліфікованого, об’єктивного та своєчасного розгляду, оперативного вирішення викладених у них питань відповідно до Закону України  «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів України. Проводяться заходи щодо запобігання у подальшому таких порушень.

Щоб жодне звернення не залишилось поза увагою, з метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДФС у Львівській області проводить  щомісячний аналіз та узагальнюється практика розгляду звернень громадян, що надходять від громадян нашої області, шляхом складання звітної документації.

За 8 місяців 2019 року до ГУ ДФС у Львівській  області надійшло 343 письмових звернення громадян, в тому числі: письмових  заяв – 336  (97%); скарг – 7 (3%); пропозицій - 0, що на 59 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (402 звернення).

Найпоширенішими темами звернень громадян є: 178 звернень щодо інформування про ухилення від сплати податків,  19 звернень – місцеві податки,  14 звернень з податку на доходи фізичних осіб, 6 звернень з питань подання звітності; 19 звернень з питань реєстрації та обліку платників, 17 звернень з питань надання консультацій з податкового  законодавства, 19 звернень з питань єдиного внеску, 23  звернення з  інших питань, що належать до компетенції ДФС ( звернення щодо законної діяльності ОСББ та ПП; встановлення власника квартири, переоформлення квартири та сплати податків;  надання копій документів; перевірки сплати ПДФО із заробітної плати та єдиного внеску податковими агентами,  зарахування сплати транспортного податку;  перевірки фінансової діяльності суб’єктів господарювання; заповнення декларації; надання рахунків на сплату податків, повернення надміру сплачених коштів до бюджету; суми отриманих доходів;відсутності боргу; повернення грошей за навчання згідно з поданими деклараціями; якості надання адміністративних послуг; відсутності чи наявності боргу та ін.)

ГУ ДФС у Львівській області  розглянуто 336 письмових звернень (98% від усіх звернень), по 7 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення  на 154 звернення, вирішено позитивно – 95 звернень, відмовлено у задоволенні – 13 звернень, 34 звернення повернено авторові, 15 звернень надіслано за належністю, 25 звернень  не підлягали розгляду.

Фактів несвоєчасного надання відповідей на звернення не зафіксовано.

Особистий прийом громадян у ГУ ДФС у Львівській області здійснюється відповідно до розділу VI Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за № 484/26929, згідно з Графіками особистого прийому громадян.

В січні-серпні  поточного року керівництвом та посадовими особами ГУ ДФС у Львівській області проведено 61 особистий прийом за участю 65 громадян, що на 9 звернень більше ніж в 2018 році (у січні-серпні 2018 року – 56 особистих прийомів).

В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі  надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.

Порушень посадовими особами ГУ ДФС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.

Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДФС у Львівській області та громадянами.

 

 

 

 

 

 

  • !АНОНСИ ПОДІЙ
  • Відеосюжети