Територіальні органи ДФС
у Львівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-листопада 2019 року

05.12.2019

Упродовж січня-листопада 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 895 письмових звернень громадян, що на 206 звернень більше, ніж в аналогічному періоді 2018 року (у січні-листопаді 2018 року – 689 звернень), з них 865 заяв (клопотань) (96,6 %) та 30 скарг (3,4 %), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-листопаді 2019 року, стосувались митного оформлення транспортних засобів та товарів, внесення змін (модифікацій) до баз даних, порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, митного контролю та митного оформлення міжнародних поштових відправлень, працевлаштування в митниці, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду Львівською митницею ДФС 892 звернень (у тому числі, скарг) заявникам надані відповіді. З них 13 звернень (у тому числі, 1 скарга) були переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Два звернення було визнано анонімними та розгляду не підлягали. Станом на 01.12.2019 на розгляді в митниці знаходилось 1 звернення.

Слід відмітити, що у січні-листопаді 2019 року на адресу митниці надійшло 30 скарг (у січні-листопаді 2018 року – 29 скарг). За результатами розгляду 26 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржників повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Ще 3 скарги були повернуті авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж листопада 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 24 письмових звернення громадян (у жовтні 2018 року – 241 звернення), з них 24 заяв (клопотань), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у листопаді поточного року, стосувались митного контролю та митного оформлення міжнародних поштових відправлень; митного оформлення товарів; порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів; питань, пов’язаних із спрацюванням автоматизованої системи аналізу та управління ризиками (АСАУР); роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

У січні-листопаді 2019 року керівництвом та керівниками структурних підрозділів Львівської митниці ДФС проведено 55 особистих прийомів громадян, на якому були присутні 101 особа (у січні-листопаді 2018 року – 41 особистий прийом). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 55 заяв (клопотань). Скарги та пропозиції (зауваження), під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у листопаді поточного року проведено 2 особистих прийоми громадян (у жовтні 2018 року – 3 особистих прийоми).

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо працевлаштування в митниці, митного оформлення товарів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, роботи окремих структурних підрозділів митниці, кадрових питань тощо.

В усіх випадках звернення були належним чином розглянуті та заявників повідомлено про результати розгляду. Фактів не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб митниці, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Поряд з цим, за результатами аналізу виконання контрольних доручень щодо розгляду звернень громадян у січні-листопаді 2019 року було встановлено два випадки ненадання в установлений термін відповідей заявникам (до винних у цьому посадових осіб митниці застосовано заходи матеріального впливу).

  • !АНОНСИ ПОДІЙ
  • Відеосюжети